Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Епіцентр
83,08%
5
2.
Нова Лінія
33,85%
2,04
3.
6
Леруа Мерлен
20,00%
1,20
4.
Олді
12,31%
0,74
5.
6
Praktiker
7,69%
0,46
6.
3
OBI
6,15%
0,37
6.
5
МастерОК
6,15%
0,37
8.
5
БудМакс
4,62%
0,28
8.
6
Укрбудмаркет
4,62%
0,28
10.
6
Агромат
3,08%
0,19
11.
~
Буль-буль
1,54%
0,09
11.
6
Майолика
1,54%
0,09
11.
~
Ромстал Украина
1,54%
0,09
11.
6
Ростекс
1,54%
0,09
–.
Betex
0,00%
0
–.
Бест Лайн
0,00%
0
–.
Енран комфорт
0,00%
0
–.
6
Серго
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.