«Фаворити Успіху» logo Супермаркет будівельних матеріалів :: Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  83,08% 5
2. Нова Лінія  33,85% 2,04
3.
6
Леруа Мерлен  20,00% 1,20
4. Олді  12,31% 0,74
5.
6
Praktiker  7,69% 0,46
6.
3
OBI  6,15% 0,37
6.
5
МастерОК  6,15% 0,37
8.
5
БудМакс  4,62% 0,28
8.
6
Укрбудмаркет  4,62% 0,28
10.
6
Агромат  3,08% 0,19
11.
~
Буль-буль  1,54% 0,09
11.
6
Майолика  1,54% 0,09
11.
~
Ромстал Украина  1,54% 0,09
11.
6
Ростекс  1,54% 0,09

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/building-home-improvement-supermarket/?results=20151