Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Епіцентр
83,33%
5
2.
4
Praktiker
33,33%
2
3.
БудМакс
23,33%
1,40
3.
5
Леруа Мерлен
23,33%
1,40
5.
4
Олді
20,00%
1,20
6.
2
Нова Лінія
16,67%
1
7.
3
OBI
3,33%
0,20
7.
Анжіо
3,33%
0,20
7.
~
Енран комфорт
3,33%
0,20
–.
Betex
0,00%
0
–.
4
Агромат
0,00%
0
–.
5
Бест Лайн
0,00%
0
–.
Буль-буль
0,00%
0
–.
6
Майолика
0,00%
0
–.
5
МастерОК
0,00%
0
–.
Ромстал Украина
0,00%
0
–.
Ростекс
0,00%
0
–.
Серго
0,00%
0
–.
4
Укрбудмаркет
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.