«Фаворити Успіху» logo Супермаркет будівельних матеріалів :: Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  66,67% 5
2. Нова Лінія  38,10% 2,86
3.
6
Praktiker  28,57% 2,14
4. Леруа Мерлен  19,05% 1,43
5.
4
БудМакс  14,29% 1,07
5.
3
Олді  14,29% 1,07
7.
~
Укрбудмаркет  9,52% 0,71
8.
~
OBI  4,76% 0,36
8.
6
Агромат  4,76% 0,36
8. Анжіо  4,76% 0,36
8.
5
МастерОК  4,76% 0,36
8.
~
Ромстал Украина  4,76% 0,36

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/building-home-improvement-supermarket/?results=20153