Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Епіцентр
66,67%
5
2.
Нова Лінія
38,10%
2,86
3.
6
Praktiker
28,57%
2,14
4.
Леруа Мерлен
19,05%
1,43
5.
4
БудМакс
14,29%
1,07
5.
3
Олді
14,29%
1,07
7.
~
Укрбудмаркет
9,52%
0,71
8.
~
OBI
4,76%
0,36
8.
6
Агромат
4,76%
0,36
8.
Анжіо
4,76%
0,36
8.
5
МастерОК
4,76%
0,36
8.
~
Ромстал Украина
4,76%
0,36
–.
Betex
0,00%
0
–.
Бест Лайн
0,00%
0
–.
Буль-буль
0,00%
0
–.
Енран комфорт
0,00%
0
–.
Майолика
0,00%
0
–.
5
Ростекс
0,00%
0
–.
Серго
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.