Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Епіцентр
93,10%
5
2.
Нова Лінія
34,48%
1,85
3.
Леруа Мерлен
31,03%
1,67
4.
3
Олді
17,24%
0,93
5.
7
OBI
13,79%
0,74
5.
~
БудМакс
13,79%
0,74
5.
6
Укрбудмаркет
13,79%
0,74
8.
6
Praktiker
10,34%
0,56
8.
4
Агромат
10,34%
0,56
10.
~
Буль-буль
3,45%
0,19
10.
5
МастерОК
3,45%
0,19
–.
7
Betex
0,00%
0
–.
Анжіо
0,00%
0
–.
7
Бест Лайн
0,00%
0
–.
Енран комфорт
0,00%
0
–.
7
Майолика
0,00%
0
–.
Ромстал Украина
0,00%
0
–.
7
Ростекс
0,00%
0
–.
Серго
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.