Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Епіцентр
82,76%
5
2.
Нова Лінія
31,03%
1,94
3.
4
Леруа Мерлен
22,76%
1,42
4.
9
Praktiker
16,55%
1,29
5.
3
Олді
15,17%
0,98
6.
5
БудМакс
11,72%
0,87
7.
10
Укрбудмаркет
6,21%
0,43
8.
7
OBI
6,90%
0,42
9.
8
Агромат
4,14%
0,27
10.
6
МастерОК
4,14%
0,23
11.
Анжіо
1,38%
0,19
12.
~
Ромстал Украина
1,38%
0,11
13.
~
Буль-буль
1,38%
0,07
14.
~
Енран комфорт
0,69%
0,05
15.
12
Майолика
0,69%
0,02
15.
11
Ростекс
0,69%
0,02
–.
15
Betex
0,00%
0
–.
13
Бест Лайн
0,00%
0
–.
14
Серго
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.