«Фаворити Успіху» logo Супермаркет будівельних матеріалів :: Результати народного голосування 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2016 рік.
Результати народного голосування 2016 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  72,78% 5
2. Нова Лінія  38,46% 2,74
3. Леруа Мерлен  26,04% 1,77
4.
5
Олді  14,20% 1,03
–.
4
Praktiker  10,06% 0,724
5.
6
БудМакс  10,06% 0,721
6.
9
Агромат  7,10% 0,502
–.
8
OBI  6,51% 0,470
7.
11
Анжіо  6,51% 0,437
8.
7
Укрбудмаркет  5,33% 0,391
9.
10
МастерОК  4,73% 0,318
–.
12
Ромстал Украина  2,96% 0,200
10.
15
Майолика  2,37% 0,164
11. Империя Дизайна  1,78% 0,130
12.
13
Буль-буль  1,78% 0,103
13. Аквасистем, салон элитных интерьеров  1,18% 0,086
14.
~
Бест Лайн  1,18% 0,078
15.
~
Серго  1,18% 0,064
16.
15
Ростекс  0,59% 0,043
17.
~
Betex  0,59% 0,039
–.
14
Енран комфорт  0,59% 0,039

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/building-home-improvement-supermarket/?results=2016U