Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
83,33% |
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
52,38% |
3,14 |
|
3. |
|
БудМакс |
16,67% |
1 |
|
4. |
5 |
Praktiker |
11,90% |
0,71 |
|
5. |
4 |
МастерОК |
9,52% |
0,57 |
|
5. |
4 |
Олді
|
9,52% |
0,57 |
|
7. |
|
Леруа Мерлен |
7,14% |
0,43 |
|
7. |
4 |
Укрбудмаркет |
7,14% |
0,43 |
|
9. |
~ |
Бест Лайн |
2,38% |
0,14 |
|
9. |
~ |
Буль-буль |
2,38% |
0,14 |
|
9. |
5 |
Ромстал Украина |
2,38% |
0,14 |
|
9. |
~ |
Ростекс |
2,38% |
0,14 |
|
–. |
|
Betex |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Агромат |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Енран комфорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Майолика |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Серго |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|