Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
79,17% |
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
45,83% |
2,89 |
|
3. |
|
Леруа Мерлен |
12,50% |
0,79 |
|
3. |
~ |
МастерОК |
12,50% |
0,79 |
|
5. |
2 |
Praktiker |
8,33% |
0,53 |
|
5. |
3 |
Агромат |
8,33% |
0,53 |
|
5. |
~ |
Укрбудмаркет |
8,33% |
0,53 |
|
8. |
~ |
Бест Лайн |
4,17% |
0,26 |
|
8. |
2 |
Олді
|
4,17% |
0,26 |
|
8. |
~ |
Ромстал Украина |
4,17% |
0,26 |
|
–. |
|
Betex |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
OBI |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
БудМакс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Буль-буль |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Енран комфорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Майолика |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ростекс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Серго |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|