Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр
|
83,08% |
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
33,85% |
2,04 |
|
3. |
6 |
Леруа Мерлен |
20,00% |
1,20 |
|
4. |
|
Олді |
12,31% |
0,74 |
|
5. |
6 |
Praktiker |
7,69% |
0,46 |
|
6. |
3 |
OBI |
6,15% |
0,37 |
|
6. |
5 |
МастерОК
|
6,15% |
0,37 |
|
8. |
5 |
БудМакс |
4,62% |
0,28 |
|
8. |
6 |
Укрбудмаркет |
4,62% |
0,28 |
|
10. |
6 |
Агромат |
3,08% |
0,19 |
|
11. |
~ |
Буль-буль |
1,54% |
0,09 |
|
11. |
6 |
Майолика |
1,54% |
0,09 |
|
11. |
~ |
Ромстал Украина |
1,54% |
0,09 |
|
11. |
6 |
Ростекс |
1,54% |
0,09 |
|
–. |
|
Betex |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Бест Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Енран комфорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Серго |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|