Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
71,11% |
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
35,56% |
2,50 |
|
3. |
|
Леруа Мерлен |
17,78% |
1,25 |
|
4. |
5 |
БудМакс |
13,33% |
0,94 |
|
5. |
4 |
Олді
|
11,11% |
0,78 |
|
–. |
6 |
Praktiker |
11,11% |
0,78 |
|
6. |
|
Агромат |
8,89% |
0,63 |
|
6. |
7 |
МастерОК |
8,89% |
0,63 |
|
–. |
5 |
OBI |
8,89% |
0,63 |
|
8. |
~ |
Бест Лайн |
4,44% |
0,31 |
|
8. |
~ |
Майолика |
4,44% |
0,31 |
|
8. |
5 |
Укрбудмаркет |
4,44% |
0,31 |
|
11. |
~ |
Betex |
2,22% |
0,16 |
|
11. |
~ |
Анжіо |
2,22% |
0,16 |
|
11. |
7 |
Буль-буль |
2,22% |
0,16 |
|
–. |
~ |
Енран комфорт
|
2,22% |
0,16 |
|
–. |
~ |
Ромстал Украина |
2,22% |
0,16 |
|
–. |
|
Аквасистем, салон элитных интерьеров |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Империя Дизайна |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ростекс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Серго |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|