Результати народного голосування 2017 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Магазин товарів для будівництва і ремонту
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Олді
|
38,18% |
5 |
|
2. |
|
Строймаг |
30,91% |
3,21 |
|
3. |
|
Агромат
|
14,55% |
2,10 |
|
4. |
|
БудМакс |
12,73% |
1,15 |
|
5. |
|
Атем (мережа фірмових магазинів Ательє Керамики) |
5,45% |
0,97 |
|
6. |
|
Анжіо |
5,45% |
0,88 |
|
7. |
|
База будівельних матеріалів КУБ |
3,64% |
0,71 |
|
8. |
|
Бест Лайн |
5,45% |
0,69 |
|
8. |
|
МастерОК |
5,45% |
0,69 |
|
10. |
|
Майолика |
1,82% |
0,19 |
|
11. |
|
Betex |
1,82% |
0,15 |
|
–. |
|
Імперія Дизайну |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Серго |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин товарів для будівництва і ремонту». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|