Результати народного голосування 2018 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Магазин товарів для будівництва і ремонту
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Агромат |
33,96% |
5 |
|
2. |
5 |
Атем (мережа фірмових магазинів Ательє Керамики) |
22,64% |
4,35 |
|
3. |
1 |
Олді
|
24,53% |
3,55 |
|
4. |
6 |
Анжіо
|
9,43% |
1,55 |
|
5. |
4 |
БудМакс |
5,66% |
1,38 |
|
6. |
|
Плиточка |
7,55% |
1,28 |
|
7. |
|
База будівельних матеріалів КУБ |
3,77% |
1 |
|
7. |
8 |
МастерОК |
3,77% |
1 |
|
7. |
2 |
Строймаг |
3,77% |
1 |
|
–. |
9 |
Майолика |
3,77% |
0,65 |
|
10. |
~ |
Серго |
1,89% |
0,38 |
|
–. |
|
Ceramic Fashion |
1,89% |
0,30 |
|
11. |
~ |
Імперія Дизайну |
1,89% |
0,15 |
|
–. |
10 |
Betex |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Бест Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Хата Крита |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Daylight design group |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин товарів для будівництва і ремонту». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|