Результати народного голосування 2006 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Мережа кав’ярень
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
4 |
Coffee House |
37,33% |
5 |
|
2. |
1 |
Дім кави |
29,33% |
3,57 |
|
3. |
2 |
Каффа |
26,67% |
3,41 |
|
4. |
|
Бабуїн |
17,33% |
2,19 |
|
5. |
2 |
Nescafe |
16,00% |
2,05 |
|
6. |
3 |
Кофіум |
9,33% |
1,19 |
|
7. |
~ |
Jacobs |
4,00% |
0,46 |
|
8. |
~ |
Кофеін клуб |
2,67% |
0,36 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа кав’ярень». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|