«Фаворити Успіху» logo Мережа кав’ярень :: Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії
Життя міста / Заклади харчування / Мережа кав’ярень
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Coffee House  36,00% 5
2.
3
Шоколадниця  32,00% 4,44
3.
4
Кофе Тайм  28,00% 3,89
4.
1
Double Coffee  24,00% 3,33
4.
7
Каффа  24,00% 3,33
6.
5
Gloria Jean’s Coffees  20,00% 2,78
6.
5
Дім кави  20,00% 2,78
8.
6
Кафка  16,00% 2,22
8.
~
СІТІ  16,00% 2,22
10. Aroma Espresso Bar  12,00% 1,67
10.
6
Золотий дукат  12,00% 1,67
12.
~
Jacobs  4,00% 0,56
12.
7
Кофіум  4,00% 0,56
12. Пункт  4,00% 0,56

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cafeteria/?results=20102