Підсумкові результати голосування 2011 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Заклади харчування / Мережа кав’ярень
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
2 |
Coffee House |
|
5 |
|
2. |
1 |
Шоколадниця
|
|
3,76 |
|
3. |
|
Double Coffee |
|
3,67 |
|
4. |
9 |
Каффа |
|
2,70 |
|
5. |
15 |
Кофіум |
|
2,61 |
|
6. |
12 |
Золотий дукат |
|
2,55 |
|
7. |
4 |
Дім кави |
|
2,01 |
|
8. |
5 |
Кофе Тайм |
|
1,96 |
|
9. |
8 |
Aroma Espresso Bar |
|
1,81 |
|
10. |
7 |
Бабуїн |
|
1,20 |
|
11. |
10 |
Кафка |
|
1,18 |
|
12. |
|
McCafe
|
|
0,95 |
|
13. |
|
Coffee Life |
|
0,92 |
|
–. |
6 |
Gloria Jean’s Coffees |
|
0,84 |
|
14. |
|
O’Cafe
|
|
0,65 |
|
15. |
11 |
СІТІ |
|
0,61 |
|
16. |
13 |
Jacobs |
|
0,39 |
|
17. |
14 |
Буфет №1
|
|
0,09 |
|
18. |
15 |
Кофеін клуб |
|
0,04 |
|
–. |
15 |
О’Делис |
|
0 |
|
–. |
15 |
Пункт |
|
0 |
| |
|
Мережа закладів, що посіла 1-у позицію в даному рейтингу вважається найкращею та найуспішнішою в Україні 2011 року в категорії «Мережа кав’ярень»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|