Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Мережа кав’ярень
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Львівська копальня кави
|
63,64% |
5 |
|
2. |
1 |
Шоколадниця |
36,36% |
2,86 |
|
3. |
|
Coffee House |
27,27% |
2,14 |
|
4. |
~ |
McCafe
|
18,18% |
1,43 |
|
4. |
6 |
Дім кави
|
18,18% |
1,43 |
|
6. |
4 |
Aroma Espresso Bar |
9,09% |
0,71 |
|
6. |
5 |
Coffee Life |
9,09% |
0,71 |
|
6. |
|
Каффа |
9,09% |
0,71 |
|
6. |
2 |
Кофе Тайм |
9,09% |
0,71 |
|
6. |
~ |
Чёрная Каракатица |
9,09% |
0,71 |
|
–. |
~ |
Kofein |
9,09% |
0,71 |
|
–. |
|
Bimbo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
CoffeeLand |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Jacobs |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
O’Cafe
|
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Бабуїн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Буфет №1
|
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Золотий дукат |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кафка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кофіум
|
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Кофеін клуб |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Кофейный дом «LONDON»
|
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
КофеМаркет |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
О’Делис |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
СІТІ |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|