Результати народного голосування 2017 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Мережа кав’ярень
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Шоколадниця |
29,73% |
5 |
|
2. |
1 |
Львівська копальня кави
|
25,68% |
4,10 |
|
3. |
|
Coffee House |
21,62% |
3,55 |
|
4. |
|
McCafe
|
14,86% |
2,89 |
|
5. |
|
Руккола |
16,22% |
2,85 |
|
6. |
|
Aroma Espresso Bar |
14,86% |
2,62 |
|
7. |
10 |
Coffee Life |
14,86% |
2,42 |
|
8. |
7 |
Дім кави |
9,46% |
1,76 |
|
9. |
12 |
Каффа |
5,41% |
1,05 |
|
10. |
8 |
Кофе Тайм |
8,11% |
1,02 |
|
11. |
16 |
Jacobs |
5,41% |
0,90 |
|
11. |
15 |
Бабуїн |
5,41% |
0,90 |
|
13. |
18 |
Кофейный дом «LONDON» |
4,05% |
0,74 |
|
14. |
11 |
O’Cafe
|
4,05% |
0,66 |
|
15. |
9 |
Золотий дукат |
4,05% |
0,55 |
|
16. |
20 |
Bimbo |
2,70% |
0,47 |
|
–. |
17 |
Кафка |
1,35% |
0,47 |
|
17. |
21 |
Кофеін клуб |
2,70% |
0,39 |
|
18. |
23 |
CoffeeLand |
2,70% |
0,31 |
|
18. |
22 |
Fair Finch |
2,70% |
0,31 |
|
20. |
19 |
КофеМаркет |
1,35% |
0,23 |
|
–. |
13 |
Кофіум
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
О’Делис |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
СІТІ |
0,00% |
0 |
|
–. |
14 |
Чёрная Каракатица |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Буфет №1
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа кав’ярень». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|