Результати народного голосування 2006 року у категорії Доставка і перевезення / Перевізник вантажів по Україні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
ЕвроЭкспресс Почта |
25,24% |
5 |
|
2. |
|
Автолюкс |
18,45% |
3,71 |
|
3. |
|
Нічний Експрес |
19,42% |
3,54 |
|
4. |
|
Нова пошта |
14,56% |
2,79 |
|
5. |
|
Міст Експрес |
14,56% |
2,55 |
|
6. |
|
SАТ |
10,68% |
1,44 |
|
7. |
|
Ваш Час |
7,77% |
1,29 |
|
8. |
|
Делівері |
6,80% |
1,20 |
|
9. |
|
Ін-Тайм |
5,83% |
1,13 |
|
10. |
|
Експрес Мото |
3,88% |
0,73 |
|
11. |
|
ІнтерСітіПост |
1,94% |
0,41 |
|
11. |
|
УВК |
1,94% |
0,41 |
|
13. |
|
TNT |
0,97% |
0,19 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Перевізник вантажів по Україні». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|