Результати народного голосування 2019 року у категорії Життя міста / Сфера послуг / Хімчистка килимів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Bellissimo |
40,00% |
5 |
|
–. |
~ |
Цех чистки ковров от УХ-клининг (Ух-клінінг) |
13,33% |
4,55 |
|
2. |
3 |
КовроЧист |
20,00% |
3,41 |
|
3. |
~ |
Клінінг-Сервіс |
13,33% |
2,05 |
|
4. |
|
Топаз |
3,33% |
1,36 |
|
4. |
2 |
WORS |
6,67% |
1,36 |
|
4. |
~ |
Хімко |
10,00% |
1,36 |
|
7. |
6 |
Aclean |
6,67% |
1,14 |
|
7. |
4 |
Чистий дім SV |
10,00% |
1,14 |
|
9. |
5 |
Армія чистоти |
6,67% |
0,91 |
|
9. |
|
MasterHouse (Клінінгова компанія MasterHouse)
|
3,33% |
0,91 |
|
9. |
|
КиївКлінСервіс |
3,33% |
0,91 |
|
12. |
|
Уборка Эксперт |
3,33% |
0,68 |
|
13. |
|
The Happy House |
3,33% |
0,61 |
|
–. |
6 |
Vital Service |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ден |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Mr. Cleaning |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Хімчистка килимів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|