«Фаворити Успіху» logo Кур’єрська служба :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Доставка і перевезення / Кур’єрська служба
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Нова пошта  53,49% 5
2.
4
DHL Express  25,58% 2,39
3. TNT  23,26% 2,17
4.
1
Міст Експрес  18,60% 1,74
5.
7
ІнтерСітіПост  13,95% 1,30
6.
8
Ін-Тайм  11,63% 1,09
7.
8
ACD Експрес  9,30% 0,87
7.
5
Express mail  9,30% 0,87
9.
4
DPD  6,98% 0,65
9.
4
Почтово-грузовой курьер  6,98% 0,65
11.
6
GreenPost  4,65% 0,43
11.
6
Postman  4,65% 0,43
11.
5
Блиц-Информ  4,65% 0,43
11.
7
Експрес Мото  4,65% 0,43
11.
7
КСД  4,65% 0,43
11.
4
Сити Экпресс  4,65% 0,43
17. Komfortno  2,33% 0,22
17.
7
Two Wheels Express  2,33% 0,22
17. UREX  2,33% 0,22
17.
~
Zipex  2,33% 0,22

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/carrier-service/?results=20112