Результати народного голосування 2011 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан кавказської кухні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
4 |
Казбек
|
39,39% |
5 |
|
2. |
|
Хінкалі
|
27,27% |
3,91 |
|
3. |
~ |
Кувшин |
27,27% |
3,64 |
|
4. |
1 |
Арарат |
30,30% |
3,57 |
|
5. |
2 |
Міміно
|
18,18% |
1,73 |
|
6. |
2 |
Старый Тбилиси |
18,18% |
1,50 |
|
7. |
6 |
Алазані |
6,06% |
1,43 |
|
8. |
~ |
Ані
|
12,12% |
1,36 |
|
9. |
5 |
Багратіоні |
12,12% |
1,33 |
|
10. |
3 |
Алаверді |
6,06% |
0,92 |
|
11. |
6 |
Горец |
6,06% |
0,41 |
|
12. |
~ |
Золотое руно |
3,03% |
0,20 |
|
–. |
|
Елісо |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Колхіда |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Ресторан кавказської кухні». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|