Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан кавказської кухні
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Казбек
|
|
5 |
|
2. |
|
Кувшин |
|
2,90 |
|
3. |
|
Ані
|
|
1,77 |
|
4. |
7 |
Міміно
|
|
1,47 |
|
5. |
6 |
Арарат |
|
1,392 |
|
6. |
4 |
Хінкалі
|
|
1,388 |
|
7. |
11 |
Алаверді |
|
0,941 |
|
7. |
10 |
Багратіоні |
|
0,941 |
|
9. |
8 |
Алазані |
|
0,753 |
|
10. |
~ |
Елісо |
|
0,686 |
|
11. |
12 |
Золотое руно |
|
0,635 |
|
11. |
5 |
Старый Тбилиси |
|
0,635 |
|
13. |
~ |
Колхіда |
|
0,353 |
|
14. |
9 |
Горец |
|
0,235 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найуспішнішим українським закладом 2012 року в категорії «Ресторан кавказської кухні»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|