Результати народного голосування 2012 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан кавказської кухні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Казбек
|
33,33% |
5 |
|
2. |
3 |
Кувшин |
28,57% |
4,41 |
|
3. |
4 |
Арарат |
19,05% |
2,65 |
|
4. |
10 |
Алаверді |
14,29% |
2,35 |
|
4. |
9 |
Багратіоні |
14,29% |
2,35 |
|
6. |
8 |
Ані
|
9,52% |
1,76 |
|
7. |
2 |
Хінкалі
|
9,52% |
1,47 |
|
8. |
7 |
Алазані |
4,76% |
0,88 |
|
8. |
~ |
Елісо |
4,76% |
0,88 |
|
8. |
~ |
Колхіда |
4,76% |
0,88 |
|
11. |
|
Горец |
4,76% |
0,59 |
|
11. |
12 |
Золотое руно |
4,76% |
0,59 |
|
11. |
6 |
Старый Тбилиси |
4,76% |
0,59 |
|
–. |
5 |
Міміно
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Ресторан кавказської кухні». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|