Результати народного голосування 2013 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан кавказської кухні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
4 |
Алаверді |
22,22% |
5 |
|
2. |
|
Кувшин |
20,00% |
4,88 |
|
3. |
5 |
Ані
|
22,22% |
4,71 |
|
4. |
1 |
Казбек
|
24,44% |
4,30 |
|
5. |
3 |
Арарат |
15,56% |
3,95 |
|
6. |
|
Хінкалі
|
15,56% |
3,14 |
|
7. |
8 |
Старый Тбилиси |
15,56% |
2,91 |
|
8. |
7 |
Алазані |
11,11% |
2,50 |
|
9. |
8 |
Горец |
11,11% |
2,21 |
|
10. |
7 |
Елісо |
8,89% |
1,40 |
|
11. |
4 |
Багратіоні |
6,67% |
1,28 |
|
11. |
8 |
Золотое руно |
6,67% |
1,28 |
|
13. |
~ |
Міміно
|
4,44% |
1,16 |
|
14. |
7 |
Колхіда |
6,67% |
1,05 |
|
15. |
|
Гагри
|
4,44% |
0,70 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Ресторан кавказської кухні». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|