Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан кавказської кухні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Кувшин |
33,33% |
5 |
|
1. |
~ |
Хачапурна «Мама Манана» |
33,33% |
5 |
|
1. |
~ |
Хмелі-Сунелі |
33,33% |
5 |
|
4. |
~ |
Казбек
|
22,22% |
3,33 |
|
4. |
~ |
Хінкальня «Гогі» |
22,22% |
3,33 |
|
4. |
|
Хачапурі і вино |
22,22% |
3,33 |
|
7. |
~ |
Алаверді |
11,11% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Баклажан
|
11,11% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Кафе-сироварня МАЦОНІ |
11,11% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Колхіда |
11,11% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Маджарі |
11,11% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Марани |
11,11% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Нікала |
11,11% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Смородина |
11,11% |
1,67 |
|
7. |
1 |
Хінкалі
|
11,11% |
1,67 |
|
–. |
|
99 ларі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Georgian House |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Tbiliso
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Алазані |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ані
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Арарат |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Армянский дворик |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Баграті |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Багратіоні |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Гагри |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Двір Голосіївський |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Золотое руно |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Чачапурі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шоті |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|