Результати народного голосування за 2 квартал 2023 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан кавказської кухні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Арарат |
100,00% |
5 |
|
1. |
|
Кувшин |
100,00% |
5 |
|
–. |
|
99 ларі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Gaga |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Georgian House |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Tbiliso
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Алаверді |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Алазані |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ані |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Армянский дворик |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Баграті |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Багратіоні |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Баклажан |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Гагри
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Двір Голосіївський |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Золотое руно |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Казбек |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кафе-сироварня МАЦОНІ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Колхіда |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Маджарі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Марани |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Нікала |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Смородина |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Хінкалі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Хінкальня «Гогі» |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Хачапурі і вино |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Хачапурна «Мама Манана» |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Хмелі-Сунелі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Чачапурі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шоті |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Ресторан кавказської кухні»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|