Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Концерт-хол
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Палац «Україна» |
50,00% |
5 |
|
2. |
1 |
Freedom Hall |
45,45% |
4,55 |
|
3. |
|
D*Lux |
36,36% |
3,64 |
|
4. |
2 |
Жовтневий палац (Міжнародний Центр культури та мистецтв) |
27,27% |
2,73 |
|
5. |
~ |
Національна опера України |
13,64% |
1,36 |
|
6. |
5 |
Національна Філармонія |
9,09% |
0,91 |
|
6. |
~ |
Національний академічний драматичний театр ім. І.Франка |
9,09% |
0,91 |
|
6. |
~ |
Театр оперети |
9,09% |
0,91 |
|
6. |
4 |
Театр російської драми ім. Лесі Українки |
9,09% |
0,91 |
|
10. |
~ |
Bingo |
4,55% |
0,45 |
|
10. |
~ |
Аллегро |
4,55% |
0,45 |
|
10. |
|
Оазіс |
4,55% |
0,45 |
|
–. |
|
HOME concept night club |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Український дім |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sky Hall |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|