Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Відпочинок та розваги Києва / Концерт-хол
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Freedom Hall |
66,67% |
5 |
|
2. |
3 |
Жовтневий палац (Міжнародний Центр культури та мистецтв) |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
1 |
Палац «Україна» |
33,33% |
2,50 |
|
4. |
~ |
Аллегро |
16,67% |
1,25 |
|
4. |
~ |
Національна опера України |
16,67% |
1,25 |
|
4. |
3 |
Національна Філармонія |
16,67% |
1,25 |
|
4. |
3 |
Національний академічний драматичний театр ім. І.Франка |
16,67% |
1,25 |
|
4. |
3 |
Театр оперети |
16,67% |
1,25 |
|
4. |
3 |
Театр російської драми ім. Лесі Українки |
16,67% |
1,25 |
|
–. |
3 |
Bingo |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
D*Lux |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
HOME concept night club |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Оазіс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Український дім |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sky Hall |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|