«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) 50,00% 5
2. Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 35,71% 3,57
3. FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 21,43% 2,14
4. Novus (BT Invest) 14,29% 1,43
5. Космо-клуб (Суматра) 7,14% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20143