Підсумкові результати голосування 2015 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет)
|
|
5 |
|
2. |
|
Watsons Club (Watsons Україна)
|
|
4,99 |
|
3. |
2 |
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів)
|
|
4,67 |
|
4. |
3 |
Novus (BT Invest)
|
|
3,21 |
|
5. |
4 |
Космо-клуб (Суматра) |
|
2,93 |
|
6. |
|
Ева (РУШ, ТОВ) |
|
2,92 |
|
7. |
5 |
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) |
|
2,67 |
|
8. |
|
Fozzy
|
|
1,73 |
|
9. |
|
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна)
|
|
1,65 |
|
10. |
|
ProStor (Стиль Д)
|
|
1,05 |
|
11. |
|
КлеверБонус (Таврия В) |
|
0,79 |
|
12. |
|
Біла Ворона |
|
0,33 |
|
13. |
6 |
Країна-Край (Край) |
|
0,04 |
| |
|
Програма, що посіла 1-у позицію в даному рейтингу вважається найкращею та найуспішнішою в Україні 2015 року в категорії «Програма знижок і бонусів у торговельній мережі»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|