«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Watsons Club (Watsons Україна) 48,39% 5
2. Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 45,16% 4,67
3. FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 22,58% 2,33
3. Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) 22,58% 2,33
5. Ева (РУШ, ТОВ) 19,35% 2
6. Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 12,90% 1,33
7. ProStor (Стиль Д) 9,68% 1
7. Космо-клуб (Суматра) 9,68% 1
9. Novus (BT Invest) 6,45% 0,67
9. Біла Ворона  6,45% 0,67
11. Країна-Край (Край) 3,23% 0,33

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20152