Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів)
|
34,78% |
5 |
|
2. |
3 |
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) |
26,09% |
3,75 |
|
2. |
|
Watsons Club (Watsons Україна)
|
26,09% |
3,75 |
|
4. |
|
Космо-клуб (Суматра) |
21,74% |
3,13 |
|
5. |
|
Fozzy
|
17,39% |
2,50 |
|
5. |
|
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна)
|
17,39% |
2,50 |
|
7. |
3 |
Novus (BT Invest)
|
13,04% |
1,88 |
|
7. |
2 |
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет)
|
13,04% |
1,88 |
|
9. |
|
ProStor (Стиль Д)
|
8,70% |
1,25 |
|
9. |
|
Біла Ворона |
8,70% |
1,25 |
|
9. |
|
Ева (РУШ, ТОВ) |
8,70% |
1,25 |
|
12. |
|
КлеверБонус (Таврия В) |
4,35% |
0,63 |
|
–. |
5 |
Країна-Край (Край) |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|