«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 34,78% 5
2.
3
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 26,09% 3,75
2. Watsons Club (Watsons Україна) 26,09% 3,75
4. Космо-клуб (Суматра) 21,74% 3,13
5. Fozzy  17,39% 2,50
5. Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 17,39% 2,50
7.
3
Novus (BT Invest) 13,04% 1,88
7.
2
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) 13,04% 1,88
9. ProStor (Стиль Д) 8,70% 1,25
9. Біла Ворона  8,70% 1,25
9. Ева (РУШ, ТОВ) 8,70% 1,25
12. КлеверБонус (Таврия В) 4,35% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20154