«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Watsons Club (Watsons Україна) 38,46% 5
2.
3
Ева (РУШ, ТОВ) 33,33% 4,33
3.
1
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 28,21% 3,67
4. FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 17,95% 2,33
5. Fozzy  15,38% 2
5.
6
ProStor (Стиль Д) 15,38% 2
7.
8
Novus (BT Invest) 12,82% 1,67
8.
5
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 10,26% 1,33
8.
4
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) 10,26% 1,33
10. КлеверБонус (Таврия В) 7,69% 1
10.
3
Космо-клуб (Суматра) 7,69% 1
12.
7
Біла Ворона  2,56% 0,33

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20161