«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Watsons Club (Watsons Україна) 34,09% 5
1. Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 34,09% 5
1.
6
Ева (РУШ, ТОВ) 34,09% 5
4.
2
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 22,73% 3,33
4.
3
Космо-клуб (Суматра) 22,73% 3,33
6.
4
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 13,64% 2
6. ProStor (Стиль Д) 13,64% 2
8.
5
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) 11,36% 1,67
9.
4
Fozzy  9,09% 1,33
9.
5
Novus (BT Invest) 9,09% 1,33
11.
7
КлеверБонус (Таврия В) 6,82% 1
12.
6
Біла Ворона  2,27% 0,33

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20164