Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів)
|
50,00% |
5 |
|
2. |
3 |
Watsons Club (Watsons Україна) |
38,46% |
3,85 |
|
3. |
6 |
ProStor (Стиль Д)
|
34,62% |
3,46 |
|
4. |
1 |
Ева (РУШ, ТОВ)
|
30,77% |
3,08 |
|
5. |
|
FiSHKA – Фуршет (Фуршет)
|
26,92% |
2,69 |
|
6. |
4 |
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна)
|
15,38% |
1,54 |
|
7. |
|
Космо-клуб (Суматра)
|
11,54% |
1,15 |
|
8. |
7 |
Fozzy
|
3,85% |
0,38 |
|
8. |
7 |
Біла Ворона |
3,85% |
0,38 |
|
8. |
~ |
КлеверБонус (Таврия В) |
3,85% |
0,38 |
|
8. |
|
Фора (Фозі Груп)
|
3,85% |
0,38 |
|
–. |
7 |
Novus (BT Invest)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Країна-Край (Край) |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|