«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 50,00% 5
2.
3
Watsons Club (Watsons Україна) 38,46% 3,85
3.
6
ProStor (Стиль Д) 34,62% 3,46
4.
1
Ева (РУШ, ТОВ) 30,77% 3,08
5. FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 26,92% 2,69
6.
4
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 15,38% 1,54
7. Космо-клуб (Суматра) 11,54% 1,15
8.
7
Fozzy  3,85% 0,38
8.
7
Біла Ворона  3,85% 0,38
8.
~
КлеверБонус (Таврия В) 3,85% 0,38
8. Фора (Фозі Груп) 3,85% 0,38

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20182