«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Космо-клуб (Суматра) 49,15% 5
2.
3
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 18,64% 1,90
3.
1
Watsons Club (Watsons Україна) 16,95% 1,72
4.
3
Novus (BT Invest) 13,56% 1,38
4.
~
Фора (Фозі Груп) 13,56% 1,38
6.
2
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 10,17% 1,03
7.
4
Fozzy  6,78% 0,69
7.
5
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 6,78% 0,69
7.
3
Ева (РУШ, ТОВ) 6,78% 0,69
10.
5
ProStor (Стиль Д) 3,39% 0,34
11.
~
Біла Ворона  1,69% 0,17
–.
4
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) 1,69% 0,17
–.
~
Країна-Край (Край) 1,69% 0,17

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20183