«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 39,13% 5
2. Ева (РУШ, ТОВ) 34,78% 4,44
3.
2
Watsons Club (Watsons Україна) 30,43% 3,89
4.
2
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 21,74% 2,78
5.
3
Novus (BT Invest) 17,39% 2,22
6.
4
ProStor (Стиль Д) 13,04% 1,67
7.
3
Fozzy  8,70% 1,11
7.
1
Космо-клуб (Суматра) 8,70% 1,11
9.
3
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 4,35% 0,56
9.
4
Біла Ворона  4,35% 0,56
9. Вигода (Епіцентр К) 4,35% 0,56
9.
3
Фора (Фозі Груп) 4,35% 0,56

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20191