«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 44,19% 5
2.
6
Ева (РУШ, ТОВ) 32,56% 3,68
3. Watsons Club (Watsons Україна) 27,91% 3,16
4.
5
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 16,28% 1,84
4.
7
ProStor (Стиль Д) 16,28% 1,84
6. Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 9,30% 1,05
6.
4
Novus (BT Invest) 9,30% 1,05
6. Вигода (Епіцентр К) 9,30% 1,05
6.
1
Космо-клуб (Суматра) 9,30% 1,05
10.
6
Fozzy  4,65% 0,53
10.
~
КлеверБонус (Таврия В) 4,65% 0,53
10.
4
Фора (Фозі Груп) 4,65% 0,53

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20193