Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів)
|
44,19% |
5 |
|
2. |
6 |
Ева (РУШ, ТОВ)
|
32,56% |
3,68 |
|
3. |
|
Watsons Club (Watsons Україна)
|
27,91% |
3,16 |
|
4. |
5 |
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) |
16,28% |
1,84 |
|
4. |
7 |
ProStor (Стиль Д) |
16,28% |
1,84 |
|
6. |
|
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна)
|
9,30% |
1,05 |
|
6. |
4 |
Novus (BT Invest) |
9,30% |
1,05 |
|
6. |
|
Вигода (Епіцентр К)
|
9,30% |
1,05 |
|
6. |
1 |
Космо-клуб (Суматра)
|
9,30% |
1,05 |
|
10. |
6 |
Fozzy
|
4,65% |
0,53 |
|
10. |
~ |
КлеверБонус (Таврия В) |
4,65% |
0,53 |
|
10. |
4 |
Фора (Фозі Груп)
|
4,65% |
0,53 |
|
–. |
8 |
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|