«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 57,14% 5
2.
3
Watsons Club (Watsons Україна) 38,10% 3,33
3. Вигода (Епіцентр К) 28,57% 2,50
4. Персональний бонус — Ашан (Ашан) 19,05% 1,67
5.
6
ProStor (Стиль Д) 14,29% 1,25
6. Ева (РУШ, ТОВ) 9,52% 0,83
6.
2
Космо-клуб (Суматра) 9,52% 0,83
8.
5
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 4,76% 0,42
8.
7
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна) 4,76% 0,42
8.
4
Novus (BT Invest) 4,76% 0,42
8.
~
Біла Ворона  4,76% 0,42

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=20194