Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів)
|
57,14% |
5 |
|
2. |
3 |
Watsons Club (Watsons Україна)
|
38,10% |
3,33 |
|
3. |
|
Вигода (Епіцентр К)
|
28,57% |
2,50 |
|
4. |
|
Персональний бонус — Ашан (Ашан)
|
19,05% |
1,67 |
|
5. |
6 |
ProStor (Стиль Д) |
14,29% |
1,25 |
|
6. |
|
Ева (РУШ, ТОВ)
|
9,52% |
0,83 |
|
6. |
2 |
Космо-клуб (Суматра)
|
9,52% |
0,83 |
|
8. |
5 |
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) |
4,76% |
0,42 |
|
8. |
7 |
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна)
|
4,76% |
0,42 |
|
8. |
4 |
Novus (BT Invest) |
4,76% |
0,42 |
|
8. |
~ |
Біла Ворона |
4,76% |
0,42 |
|
–. |
6 |
Fozzy
|
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
КлеверБонус (Таврия В) |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Фора (Фозі Груп)
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|