Результати народного голосування за 4 квартал 2023 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
~ |
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) |
66,67% |
5 |
|
2. |
1 |
Metro – Бонус (METRO Cash & Carry Україна)
|
33,33% |
2,50 |
|
2. |
1 |
ProStor (Стиль Д)
|
33,33% |
2,50 |
|
2. |
1 |
Varus Pёrfect
|
33,33% |
2,50 |
|
2. |
1 |
Watsons Club (Watsons Україна)
|
33,33% |
2,50 |
|
–. |
|
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Fozzy
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Novus (BT Invest) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
БудМакс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ВигоДа (Білла-Україна) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вигода (Епіцентр К)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ева (РУШ, ТОВ)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
КлеверБонус (Таврия В) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Космо-клуб (Суматра) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мозаїка (РУШ, ТОВ)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Персональний бонус — Ашан (Ашан) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Родина «ЛотОК» |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Фора (Фозі Груп)
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Програма знижок і бонусів у торговельній мережі»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|