Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Клініка пластичної і естетичної хірургії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oxford Medical
|
38,10% |
5 |
|
2. |
|
Інститут дерматокосметології доктора Богомолець |
23,81% |
3,13 |
|
2. |
|
Космо-лайт (Cosmolight) |
23,81% |
3,13 |
|
4. |
|
ANACOSMA |
14,29% |
1,88 |
|
4. |
|
Medi-Cell (Клініка естетичної медицини Medi-Cell) |
14,29% |
1,88 |
|
4. |
|
Амазонка (Клініка краси «Амазонка») |
14,29% |
1,88 |
|
4. |
|
Віртус (Клініка «Віртус») |
14,29% |
1,88 |
|
4. |
|
РоміТаль (Центр лазерної естетики «Роміталь») |
14,29% |
1,88 |
|
9. |
|
Когерент (Центр лазерної косметології «Когерент») |
9,52% |
1,25 |
|
9. |
|
Перламутр (Центр Провідної Косметології «Перламутр») |
9,52% |
1,25 |
|
9. |
|
Цертус (Київський центр пластичної мікрохірургії і естетичної медицини «Цертус») |
9,52% |
1,25 |
|
12. |
|
Доктор Юдина (Авторська клініка «Доктор Юдина») |
4,76% |
0,63 |
|
12. |
|
Медісса |
4,76% |
0,63 |
|
–. |
|
Анкор (Медична косметологія «Анкор») |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|