Результати народного голосування 2014 року у категорії Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Клініка пластичної і естетичної хірургії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Інститут дерматокосметології доктора Богомолець |
36,67% |
5 |
|
2. |
3 |
ANACOSMA |
23,33% |
3,68 |
|
3. |
10 |
Центр медичної косметології |
23,33% |
3,32 |
|
4. |
5 |
РоміТаль (Центр лазерної естетики «Роміталь») |
16,67% |
2,59 |
|
5. |
9 |
Доктор Юдина (Авторська клініка «Доктор Юдина») |
13,33% |
2,27 |
|
6. |
1 |
Oxford Medical
|
20,00% |
2,18 |
|
7. |
4 |
Віртус (Клініка «Віртус») |
13,33% |
2,09 |
|
8. |
7 |
Космо-лайт (Cosmolight) |
6,67% |
0,95 |
|
9. |
6 |
Аквариум (Медико-косметологічний центр «Акваріум»)
|
6,67% |
0,91 |
|
10. |
13 |
Медікал Клаб |
6,67% |
0,73 |
|
10. |
13 |
Медісса |
6,67% |
0,73 |
|
12. |
|
Космолюкс (Лазерна косметологія «Космолюкс»)
|
3,33% |
0,68 |
|
12. |
14 |
Перламутр (Центр Провідної Косметології «Перламутр») |
3,33% |
0,68 |
|
12. |
~ |
Эдіт |
3,33% |
0,68 |
|
15. |
11 |
Когерент (Центр лазерної косметології «Когерент») |
3,33% |
0,45 |
|
16. |
|
Віта Голд |
3,33% |
0,36 |
|
17. |
13 |
Medi-Cell (Клініка естетичної медицини Medi-Cell) |
3,33% |
0,27 |
|
17. |
~ |
Лінлайн |
3,33% |
0,27 |
|
–. |
14 |
Інтегра (Медико-косметологічний центр «ІНТЕГРА») |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
АМД Лаборатория |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Амазонка (Клініка краси «Амазонка») |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Анкор (Медична косметологія «Анкор») |
0,00% |
0 |
|
–. |
14 |
Лазерхауз
|
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Цертус (Київський центр пластичної мікрохірургії і естетичної медицини «Цертус») |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Косметологічна клініка пластичної і естетичної хірургії». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|