Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Життя міста / Заклади краси та здоров’я / Клініка пластичної і естетичної хірургії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Інститут дерматокосметології доктора Богомолець |
26,67% |
5 |
|
1. |
2 |
Віртус (Клініка «Віртус») |
26,67% |
5 |
|
1. |
~ |
Віта Голд |
26,67% |
5 |
|
4. |
~ |
ANACOSMA |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
2 |
Oxford Medical |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
~ |
Аквариум (Медико-косметологічний центр «Акваріум») |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
|
Клініка пластичної хірургії Доктора Валіхновського (Інститут хірургії Доктора Валіхновського) |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
~ |
Когерент (Центр лазерної косметології «Когерент») |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
~ |
Лазерхауз
|
13,33% |
2,50 |
|
4. |
~ |
Цертус (Київський центр пластичної мікрохірургії і естетичної медицини «Цертус») |
13,33% |
2,50 |
|
11. |
2 |
Амазонка (Клініка краси «Амазонка») |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
~ |
Анкор (Медична косметологія «Анкор») |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
~ |
Космо-лайт (Cosmolight) |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
~ |
Космолюкс (Лазерна косметологія «Космолюкс») |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
~ |
Лінлайн |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
2 |
Медікал Клаб |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
~ |
Медісса |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
~ |
Перламутр (Центр Провідної Косметології «Перламутр») |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
2 |
РоміТаль (Центр лазерної естетики «Роміталь») |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
2 |
Центр медичної косметології |
6,67% |
1,25 |
|
11. |
~ |
Эдіт |
6,67% |
1,25 |
|
–. |
|
Medi-Cell (Клініка естетичної медицини Medi-Cell) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Інтегра (Медико-косметологічний центр «ІНТЕГРА») |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
АМД Лаборатория |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Доктор Юдина (Авторська клініка «Доктор Юдина») |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|