«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Космо  40,74% 5
2. Watsons  37,04% 4,55
3.
5
ProStor  29,63% 3,64
4. Eva  25,93% 3,18
5.
3
Брокард  22,22% 2,73
6.
7
Bonjour  14,81% 1,82
7.
6
Ів Роше  7,41% 0,91
8. Glossary  3,70% 0,45
8.
7
Solo  3,70% 0,45
8.
6
Біла Ворона  3,70% 0,45

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=20114