Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Космо |
40,74% |
5 |
|
2. |
|
Watsons
|
37,04% |
4,55 |
|
3. |
5 |
ProStor |
29,63% |
3,64 |
|
4. |
|
Eva |
25,93% |
3,18 |
|
5. |
3 |
Брокард
|
22,22% |
2,73 |
|
6. |
7 |
Bonjour
|
14,81% |
1,82 |
|
7. |
6 |
Ів Роше |
7,41% |
0,91 |
|
8. |
|
Glossary
|
3,70% |
0,45 |
|
8. |
7 |
Solo |
3,70% |
0,45 |
|
8. |
6 |
Біла Ворона |
3,70% |
0,45 |
|
–. |
8 |
Роксолана |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Цептер
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|