«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Космо  40,59% 5
2. Watsons  38,24% 4,85
3. Брокард  33,53% 3,76
4. Eva  30,59% 3,64
5.
6
ProStor  25,88% 3,30
6.
5
Ів Роше  15,88% 1,97
7. Bonjour  8,24% 1,06
8. Біла Ворона  7,65% 1,05
9. Glossary  1,18% 0,49
10.
9
Solo  2,35% 0,27
11.
10
Роксолана  2,35% 0,19
12.
11
Цептер  1,18% 0,08

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа косметико-парфумерних магазинів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=2011U