Результати голосування Експертів 2012 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
1. |
3 |
Watsons |
62,50% |
5 |
|
2. |
1 |
Космо |
50,00% |
4 |
|
3. |
2 |
Eva |
37,50% |
3 |
|
3. |
2 |
Брокард
|
37,50% |
3 |
|
5. |
|
Glossary |
25,00% |
2 |
|
5. |
3 |
Ів Роше
|
25,00% |
2 |
|
7. |
~ |
Роксолана |
12,50% |
1 |
|
–. |
4 |
Bonjour
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ProStor |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Solo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Бомонд |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Цептер
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Мережа косметико-парфумерних магазинів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|