Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Watsons |
61,54% |
5 |
|
2. |
1 |
Космо |
50,00% |
4,06 |
|
3. |
2 |
Eva |
42,31% |
3,44 |
|
4. |
3 |
ProStor |
23,08% |
1,88 |
|
5. |
2 |
Брокард
|
15,38% |
1,25 |
|
6. |
|
Glossary |
11,54% |
0,94 |
|
7. |
4 |
Bonjour
|
7,69% |
0,63 |
|
7. |
3 |
Ів Роше
|
7,69% |
0,63 |
|
9. |
4 |
Біла Ворона |
3,85% |
0,31 |
|
–. |
5 |
Solo |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Роксолана |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Цептер
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|