Результати голосування Журі Успішних Людей 2014 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
1. |
 ~ |
Glossary |
44,44% |
5 |
 |
1. |
 2 |
Watsons
|
44,44% |
5 |
 |
3. |
 1 |
Брокард
|
33,33% |
3,75 |
 |
3. |
|
Космо |
33,33% |
3,75 |
 |
5. |
 3 |
Ів Роше |
22,22% |
2,50 |
 |
6. |
 4 |
Bonjour
|
11,11% |
1,25 |
 |
6. |
 5 |
Eva |
11,11% |
1,25 |
 |
6. |
 ~ |
Solo |
11,11% |
1,25 |
 |
6. |
 3 |
Бомонд |
11,11% |
1,25 |
 |
–. |
|
ProStor |
0,00% |
0 |
 |
–. |
 5 |
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Роксолана |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Цептер
|
0,00% |
0 |
 | |
 |
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку журі успішних людей найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею знаменитостей №1 у категорії «Мережа косметико-парфумерних магазинів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|