«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Eva  40,79% 5
2.
1
Watsons  40,79% 4,93
3. Космо  26,32% 3,12
4.
5
Ів Роше  22,37% 2,74
5.
4
Брокард  21,05% 2,52
6. ProStor  15,79% 1,95
7.
9
Бомонд  9,21% 1,04
8.
7
Bonjour  6,58% 0,81
9.
10
Біла Ворона  5,26% 0,71
10.
8
Роксолана  2,63% 0,34
11.
12
Glossary  2,63% 0,29
12.
11
Solo  2,63% 0,27

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа косметико-парфумерних магазинів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=2014U