Результати народного голосування 2014 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Eva |
40,79% |
5 |
|
2. |
1 |
Watsons
|
40,79% |
4,93 |
|
3. |
|
Космо |
26,32% |
3,12 |
|
4. |
5 |
Ів Роше |
22,37% |
2,74 |
|
5. |
4 |
Брокард
|
21,05% |
2,52 |
|
6. |
|
ProStor |
15,79% |
1,95 |
|
7. |
9 |
Бомонд |
9,21% |
1,04 |
|
8. |
7 |
Bonjour
|
6,58% |
0,81 |
|
9. |
10 |
Біла Ворона |
5,26% |
0,71 |
|
10. |
8 |
Роксолана |
2,63% |
0,34 |
|
11. |
12 |
Glossary |
2,63% |
0,29 |
|
12. |
11 |
Solo |
2,63% |
0,27 |
|
–. |
13 |
Цептер
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа косметико-парфумерних магазинів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|