«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Watsons  62,12% 5
2.
1
Eva  43,94% 3,54
3.
2
Космо  40,91% 3,29
4.
3
Брокард  25,76% 2,07
5.
4
ProStor  16,67% 1,34
6.
1
Ів Роше  15,15% 1,22
7.
5
Bonjour  9,09% 0,73
8.
4
Бомонд  6,06% 0,49
9.
~
Цептер  3,03% 0,24
10.
~
Glossary  1,52% 0,12
10.
~
Solo  1,52% 0,12
10.
4
Біла Ворона  1,52% 0,12
10.
~
Роксолана  1,52% 0,12

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=20151